Veel gestelde vragen

Kan ik bij jullie ook een taart of cupcakes bestellen?
Happy Baking is een winkel voor alles om zèlf te bakken en te decoreren, het is dus niet mogelijk om bij ons een taart of cupcakes te bestellen. In de winkel kunnen we je wel adviseren hoe je dit zelf kunt doen.

Maken jullie ook eetbare prints?
Het is zeker mogelijk om bij ons een eetbare print te bestellen. Wij printen met eetbare inkt op frosty-vellen, op A4. Klik op deze link voor meer informatie.

Wat zijn de verzendkosten?
Kleine artikelen verzenden wij via brievenbuspakketjes met PostNL, de kosten hiervan zijn € 3,50. Als je bestelling niet in een brievenbuspakketje past, kun je kiezen tussen PostNL en DHL. De kosten voor een pakket zijn € 4,95. Bij een bestelling van € 50,- of meer verzenden we je pakket gratis (via PostNL).

Hoe snel versturen jullie een bestelling?
Bestellingen die vóór 13:00 uur op werkdagen zijn geplaatst en betaald, proberen we nog diezelfde dag te versturen. Dit betekent dat je in de meeste gevallen de dag er na je bestelling in huis hebt. Dit is echter geen garantie, hou hier dus rekening mee.

Kunnen jullie met spoed iets verzenden?
Is het 13:00 uur geweest maar heb je toch je bestelling zo snel mogelijk nodig? Neem telefonisch contact met ons op, dan kijken wij wat we kunnen betekenen. Hou er wel rekening mee dat wij geen invloed hebben op de bezorgtijden van PostNL en DHL.

Ik ben iets vergeten, kan het nog worden toegevoegd aan mijn bestelling?
Zolang je pakketje onze winkel nog niet heeft verlaten, is het vaak mogelijk om nog iets toe te voegen. Neem even telefonisch contact op voordat je je aanvullende bestelling plaatst.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Het is zeker mogelijk om je pakketje bij ons in de winkel af te halen. Dit kan tijdens openingstijden: maandag van 13:00 – 17:30 uur, dinsdag t/m donderdag van 9:30 – 17:30 uur, vrijdag van 9:30 – 18:00 uur en zaterdag van 10:00 – 17:00 uur. Je kunt tijdens het bestelproces kiezen voor de optie afhalen. Je kunt dan ook kiezen om je pakketje alvast online te betalen, of om dat in de winkel aan de kassa te doen.

Is alles wat er op de webshop staat ook op voorraad?
Gedurende de dag wordt de voorraad bijgewerkt met de voorraad in de winkel, maar het kan zijn dat van een bepaald artikel nèt het laatste exemplaar in de winkel wordt verkocht. Wil je zeker weten of iets op voorraad is, neem dan even telefonisch contact op. Als tijdens het verzamelen van je bestelling iets niet op voorraad blijkt te zijn, nemen we contact met jou op over een alternatief of een andere oplossing.

Hoe kan ik iets retourneren?
Het kan natuurlijk zijn dat je niet helemaal tevreden bent met wat je hebt besteld. Je kunt je bestelling dan – geheel of gedeeltelijk – naar ons terugsturen. Wettelijk heb je 2 weken bedenktermijn op een internetbestelling, deze termijn gaat in op de dag nadat je je bestelling hebt ontvangen. Je moet je retour dus binnen 2 weken bij ons aanmelden. Na aanmelding heb je dan weer 2 weken de tijd om je pakket terug te sturen. Je draagt zelf de kosten voor de retourzending. Uitgebreide informatie over retourneren vind je op onze retour-pagina.

Ik heb een spaarpas; ontvang ik ook punten bij een webshopbestelling?
Helaas is ons spaarsysteem in de winkel nog niet gekoppeld aan de webshop. Heb je wel een spaarpas? Vermeld dit dan in de opmerkingen bij je bestelling, dan voegen we de punten toe aan je pas.