Je bestelling afhalen

Wacht jij op de bezorger of bepaal je liever zelf wanneer je je bestelling afhaalt? Je kunt je bestelling ook afhalen in onze winkel in de Fahrenheitstraat in Den Haag, of bij een servicepoint van PostNL. Je bestelt en betaalt gewoon via de website en kiest voor afhalen op de locatie van jouw keuze. Een bestelling via de website kan niet bij een servicepoint afgerekend worden. Kom je de bestelling in de winkel afhalen, dan kun je er wel voor kiezen om deze ook in de winkel contant of via pin te betalen.

Hoe werkt het afhalen in de winkel?

Je plaatst je bestelling in de webwinkel en selecteert op de pagina “Afrekenen” de optie “Afhalen in Den Haag”. Vervolgens kun je de dag selecteren waarop je je spulletjes wilt komen ophalen. Daarna kies je voor de betaalmethode die jij wenst. Je kunt je bestelling vooraf betalen, bijvoorbeeld met iDeal, maar je kunt er ook voor kiezen om bij het afhalen in de winkel je bestelling af te rekenen.

Als je je bestelling vooraf hebt betaald, vragen we je bij het afhalen om je bestelnummer of id-bewijs. Zo zorgen we ervoor dat jouw betaalde pakketje met de juiste persoon mee gaat!

Mocht je iets zijn vergeten te bestellen, dan kun je dit alsnog bij ons in de winkel aanschaffen. Het assortiment in de winkel komt overeen met het assortiment in onze webshop.

We doen ons best om alle bestellingen die vóór 16:00 uur zijn geplaatst nog te verzamelen zodat je die dezelfde dag nog kunt ophalen tijdens winkelopeningstijden. Het kan zijn dat dit bij grote drukte in de winkel niet mogelijk is. Je ontvangt van ons een berichtje zodra je bestelling voor je klaar staat.

Hoe lang blijft je bestelling gereserveerd?

Als je je bestelling nog niet hebt betaald, blijft deze één week voor je gereserveerd. Ben je dan nog niet geweest? Dan sturen we je een herinnering en blijft de bestelling nog één week voor je klaar staan. Is je order na 2 weken nog niet door of voor jou opgehaald? Dan annuleren we de bestelling en plaatsen we alles weer terug in het schap.

Als je je bestelling wèl vooraf hebt betaald, houden we je order 2 weken voor je vast. Ben je dan nog niet langs geweest om het op te halen, sturen we je een herinnering. Na die herinnering blijft je bestelling nogmaals 2 weken staan. Producten van bestellingen die langer dan 4 weken bij ons staan plaatsen we terug in het schap; we storten jouw kosten dan retour.

Hoe werkt het afhalen bij een servicepoint?

Je plaatst je bestelling in de webshop en je kiest in het afrekenscherm voor “Afhalen bij Servicepoint”. Er verschijnt een kaartje waarop je kunt aangeven voor welk servciepunt je kunt kiezen, dit kun je baseren op je postcode. Openingstijden van het betreffende servicepunt staan aangegeven.

Vervolgens betaal je je bestelling, je kunt niet kiezen voor betalen bij afhalen, deze optie is alleen beschikbaar als je je bestelling in de winkel afhaalt.

Na de betaling verwerken wij je bestelling en sturen deze op naar het servicepunt van jouw keuze. Bestellingen die geplaatst worden vóór 14:00 uur proberen we die zelfde dag nog te verzenden naar het door jou geselecteerde servicepunt. Via de Track&Trace mail heb je inzicht op welk moment je pakketje voor je klaar ligt. Gewoonlijk zal dit de volgende dag zijn.

Vergeet niet je bestelling af te halen bij het servicepunt!