Je bestelling afhalen

Tijdens de lockdown is afhalen bij de winkel wat aangepast; vanaf woensdag 10 februari is afhalen weer mogelijk, onder voorwaarden.

Wacht jij op de bezorger of bepaal je liever zelf wanneer je je bestelling afhaalt? Je kunt je bestelling ook afhalen in onze winkel in de Fahrenheitstraat in Den Haag, of bij een servicepoint van PostNL of DHL. Je bestelt en betaalt gewoon via de website en kiest voor afhalen op de locatie van jouw keuze. Een bestelling via de website kan niet bij een servicepoint afgerekend worden en tijdens de lockdown is afrekenen bij de winkel ook niet mogelijk.

Hoe werkt het afhalen bij de winkel?

Je plaatst je bestelling in de webwinkel en selecteert op de pagina “Afrekenen” de optie “Afhalen in Den Haag”. Daarna kies je voor de betaalmethode die jij wenst.

Omdat je je bestelling vooraf hebt betaald, vragen we je bij het afhalen om je bestelnummer of id-bewijs. Zo zorgen we ervoor dat jouw betaalde pakketje met de juiste persoon mee gaat!

Je spulletjes staan 4 uur na het plaatsen van je bestelling op de webshop in de winkel voor je klaar. Dit tijdsbestek van 4 uur is verplicht vanwege de lockdown. Bij het plaatsen van je bestelling kun je aangeven wanneer je je spulletjes op komt halen. Hou hierbij ook rekening mee met de verplichte 4 uur. We werken met tijdsblokken van een half uur. Mocht je onverhoopt niet op de afgesproken tijd langs kunnen komen vragen we je een nieuwe afspraak te maken. Dit kan telefonisch of per mail.

Hoe werkt het afhalen bij een servicepoint?

Je plaatst je bestelling in de webshop en je kiest in het afrekenscherm voor “Afhalen bij Servicepoint”. Er verschijnt een kaartje waarop je kunt aangeven voor welk servciepunt je kunt kiezen, dit kun je baseren op je postcode. Openingstijden van het betreffende servicepunt staan aangegeven.

Vervolgens betaal je je bestelling, je kunt niet kiezen voor betalen bij afhalen, deze optie is alleen beschikbaar als je je bestelling in de winkel afhaalt.

Na de betaling verwerken wij je bestelling en sturen deze op naar het servicepunt van jouw keuze. Bestellingen die geplaatst worden vóór 14:00 uur, proberen we die zelfde dag nog te verzenden naar het door jou geselecteerde servicepunt. Via de Track&Trace mail heb je inzicht op welk moment je pakketje voor je klaar ligt. Gewoonlijk zal dit de volgende dag zijn.